Bye bye Sweden! Hello Gran Canaria

så då va nog allt packat och vi klarar vikt gränsen och utrymmet i bilen med råge... d är då man börjar undra ifall man glömt massor... men jag tror vi har allt d viktigaste iaf och vi ska ju inte åka till ngt u land så vi får väl köpa där nere om vi glömt något. Ska bli riktigt skönt att lämna snö/höst rusket här hemma och bege oss mot värmen. Dagens temperatur på Playa del Cura är 24 grader och sol. Lite skillnad mot 0 grader och snö som vi har här hemma i skara. Dagen har bestått av packning och fix har dessutom ängnat mina barn massor med kvalitets tid här hemma. Ska starx gå upp och plocka iordning på all ren tvätt som ligger vikt i tvättkorgen och lägga dem i garderober och byrålådor ist. D är ju så skönt att komma hem och allt sånt är undan röjt och iordning plockat. Har Dessvärre inte hunnit/orkat damsuga eller torka golven men har jag tur kommer min snälla svärmor ha fixat det när jag kommer hem.

Nä nu ska jag ta tag i det sista och sen gå och knyta mej, ska upp vid 3 tiden så vi kan komma iväg vid 4 tiden. Är ju väldigt gott om tid då, men känns som d kan behövas i och med snön som faller just nu... 21 oktober och snöfall... ja d e inte nån höjdare, men d är verkligheten...
God natt alla läsare ses om en dryg vecka

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är inte det minsta avundsjuk;)

Ha det så bra nu, njut av värmen och solen kan ju behövas nu i detta skit väder! Vi har storm här i Borås nu! Burr...

Kram

2010-10-21 @ 23:35:10
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0