Fullt ös

Har äntligen satt mej i soffan å slappar, egentligen borde jag sätta på en ny maskin tvätt och vika den rena, men jag orkar inte det i dag. Har verkligen varit fullt ös i veckan måndagen berättade jag ju om och Tisdagen spenderade jag med jobb fram till 13.30 sen va d hem å städa innan det var föräldramöte på dagis på kvällen. Onsdagen började med frukost på Nockes med goa Tilde som är tillbaka i skara sen va det storhandling, lunch hos mormor och morfar, innan det blev besök hos gammel farmor Brita i Lidköping, sen hem igen å fixa lite innan jag åkte tillbaka till Lidköping för teorikurs. Ja d blev några turer skara/lidköping i går haha.
Idag efter lämning av Rasmus passade jag på att vila medans Melvin sov en timma sen blev det städning av vår skitiga övervånig innan Rasmus hämtades hem och jag lagade en mumsig pasta sås med skinka ost och broccoli. När vi ätit klart kom Rasmus dagis kompis Anthon och hans mamma på fika och lek riktigt kul/mysigt som vanligt och när dem hade gått och Martin kommit hem åkte jag till gymmet för en omgång med Crosstrainern.

Nu sover barnen och jag har ätit lite champinjon soppa och bröd. Ska strax gå upp och ducha men d är ju så trökigt så jag väntar nog lite till... Nu måste jag börja tänka på packning oxå, ska ju till Gbg på ladies night lör-sön med massa kul shopping å så oxå, ska bli sjukt kul att åka med några av mina bästa vänner: Madde, Anna och Sandra. Synd att inte Karin kunde följa med, men tyvärr går d inte alltid att synka så alla kommer med. Jag va ju inte med förra året eftersom jag va höggravid då och tyckte inte att jag orkade eller hade nån större lust att åka heller, men i år ska d bli sjukt kul... Är riktigt taggad och det ska bli skönt att komma ifrån tvätt å blöjbyte lite trotts att jag kommer sakna mina små sjukt mkt, men ska verkligen passa på att njuta nu. 

Nu ska jag se Lyxfällan =) Natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0