Ladies Night

Ojojoj vilken helg, helt underbart kul hade jag i Gbg med mina underbara vänner.
Startade redan lördag morgon kl 08.30 då bussen rullade från skara via Lidköping och Vara mot Gbg, där vi blev av släppta av vår buss chaffis vid nordstan och femman huset för shopping och kors i taket hittade jag massa fina höst kläder så nu kan jag faktiskt gå ut utan att skämmas haha. Vid 15 tiden bar det av mot vårt hotell Gothia Towes som ligger mitt emot Liseberg, d blev en kort vila och en snabb promenad till skandinavium för mej å Sandra där vi skulle se om vi kunde få två biljetter som var över omsålda, men skandinavium ville inte ta emot dem så tyvärr så fick vi inga pengar där... Tillbaka på hotellet blev det duch, sminkning å allmänt fix av oss själva innan d skulle bli Gothias berömda räkmacka uppe i skybaren på hotellet. God macka men kanske inte ngt jag skulle äta varje gång jag kommer till gbg. Sen blev det kul för uppe i resturangen där vi käka satt ett gäng tjejer som gick en smink kurs i gymnasiet och målade naglar, sminkade och fixa hår, så där blev vi lite tillpiffade innan förfest och promenad till skandinavium och en av dem bästa shower jag sett.. Killarna va grymma och stämmningen var på topp 9000 tjejer undersamma tak tillsammans med några av  sevriges absolut snyggaste/ mest skön sjungande och roligaste killar ja d va inte klokt va de två timmarna som föreställningen varade gick fort, huxflux va d slut... men ja d va grymt kan inte säga annat =)

Efter showen bestämde Anna, Sandra, Madde, Annas syster Emma, Maddes kompis Linda och Jag oss för att se vad nattlivet i gbg hade att bjuda på, hamnade på nattklubben Park Lane och det va trevligt den första timman, sen small det bara tilll i mitt huvud och jag fick en hemsk huvudvärk så vi gick hem strax efter 01 och var tillbaka på hotellet vid 01.30 och jag kan säga att d tog inte många sekunder att somna...

På söndagen var det sovmorgon och jag å Sandra gick upp vid 9 tiden å åt en god hotellfrukost innan vi packade ihop å la oss en liten stund igen prata lite skit å slappa innan vi åkte hemmåt igen vid 12 tiden.
Ja det va en härlig helg och jag vill tacka alla inblandade för en toppen helg d va verkligen ngt jag behövde, nu känner jag mej som en ny människa och en mamma med mkt bättre energi som kommer ge mer tålamod mot barnen! Tack mina underbara Vänner <3 <3

Bilder kommer senare i veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0