Underbar helg och bra veckostart

Ja å visst fick jag feber i Torsdagskväll efter inlägget här, men den var som tur va borta redan på fredag morgon men jag stannade i sängen iaf, så att inte skiten skulle komma tillbaka.
Helgen var underbar Fredag kväll spenderades hemma hos mamma å pappa tillsammans med lillebror, hans tjej och Melvin (Rasmus sov hos Farmor och Farfar) göd mat och mycket prat blev det innan jag masade mej hem vid 22.30 tiden.
Lördagen började som vanligt med simskola och sen lunch tillsammans här hemma och eftermiddagen å kvällen var hemma hos Rasmus dagis kompis med föräldrar, d blev pizza och massa tjöt såklart, jättetrevligt var d.
När vi sen vaknade i söndags morse bestämde vi oss för att lämna Melvin hos mormor och morfar för att vi skulle ta med Rasmus till skövdes äventyrsbad, vilket var en ganska meningslös idé eftersom Rasmus absolut inte ville åka några ruchkanor eller vara bland vågorna eller simma ut, han ville hänga i bebis bassängen lr i strandkanten av den stora bassängen. Tråkmåns tänkte vi men efter ett mellanmål så gick han med på att titta när mamma å pappa åkte iaf, å han tyckte d va jätte kul så jag å Martin turades om att "leka" och vara med Rasmus neranför å kolla på haha ja d va kul å åka kana vill jag lova =) kvällen blev lugn med soffhäng å Irene Huss på tv.

Idag har jag å Melvin varit på Babyrytmiken lika kul som vanligt och d blev ju sista gången för min del eftersom ja ska jobba nästa vecka, få se om Martin vågar sej ner på avslutningen. När rytmiken var slut anslöt goa Karin å lille söta Alfons d blev mellis å sen en promenad hem till oss för lunch å massa snack, å efter en stund dök Anna upp med sina killar Kevin och Emil så då var även Rasmus helnöjd med kompisarna =) och när Anna å Karin med barn skulle vidare hem till anna för att bli stylade i håret av Karin så fick Rasmus följa med å fortsätta leken där... Då passade mamma på att åka till gymmet för 57 minuters crosstrainer och 15 minuters styrketräning innan Rasmus hämtades mätt å belåten efter god mat hos familjen Sihlberg/Bogren. Hann precis komma innanför dörren när dom ringde från gymmet igen å sa att jag kommit med på Zumba passet kl 19.30 okej, kollade med Martin om d va ok att jag åkte igen å d va d så jag åkte ner å körde en timma Zumba oxå =) skitkul verkligen.
Nu sitter jag här mätt efter lite pytt i panna å nyduchad å känner mej nöjd med min insats. Ska starx gå upp å krypa ner under täcket tror jag =)
 Hoppas ni andra har haft en lika underbar dag som jag =)
God natt på er ( ska bli bättre på att blogga jag lovar)
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0