Powerwalk

Jag har ju glömt att tala om för er att jag tagit tag i vikten igen... nu har jag gått ner 2 kg på 2 veckor utan att ha gjort speciellt mkt så nu ska resten bort oxå... Har varit ute på powerwalk med vagnen två dagar i rad nu å gått 2,5 timme igår och 2 timmar idag, riktigt nöjd måste jag säga... har dessutom klarat mej utan godis eller andra söta smaskigheter...
Nu siktar vi mot beach 2011...
Metoden för detta kommer vara att man får äta lite mindre nyttigt fredag och lördag så länge man tar en ordentlig promenad oxå annars e d strängt förbjudet med godis och annat snask... ja så kommer d bli...

Snart kommer min goa Tilde oxå men då kanske vi fuskar lite med alkohol. Ska på oktoberfesten nämligen och sen kanske d blir en bakis pizza eller va tror du gumman? hehe

Nä nu ska jag sova så jag orkar en powerwalk i morgon när jag lämnat på dagis och storstäd när Martin kommer hem... ska nog putsa fönster i helgen oxå...
Anna S hur va d man skulle göra d utan att d skulle bli flammigt nu igen?

Kram på er




Tilde på restaurang "Bolaget" i sommras

Kommentarer
Postat av: Tilde



Underbar bild gumman ;)

Om jag dyker upp där redan på ons eller tors så får vi väl se till att ta ett träningspass så vi kan fuska sen ;)

2010-09-02 @ 22:43:48
URL: http://fredstam.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mitt tips är mkt diskmedel ( gärna YES) och vatten i en bunke, tvätta fönstret 2-3ggr och få det helt "vitt", skrapa med en skrapa uppifrån & ända ner och torka skrapan med en putstrasa/handduk (itu klippta lakan/örngott är det bästa!) :) Det enda är att när du gjort det en ggn ser du flugskitarna, så skav bort & gör om 1ggn så är de perfekta!

Går snabbt med :) Aldrig fått anmärkning på våra fönster/flyttstäd när jag gjort så :) Varken hos mig eller kompisar jag hjälpt :)

2010-09-03 @ 07:10:58
Postat av: Anna

Låter riktigt bra det som Emelie har skrivit. Ytterligare ett tips är att torka torrt med tidningspapper:)

2010-09-05 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0