slapp

sitter här hemma i soffan å över väger om jag ska poppa en skål med popcorn... vi får se beror på ifall Martin vill se en film lr inte...
Idag har vi inte gjort mkt, haft en slappar dag vilket var nödvändigt både för mamma och barn, jag har varit på kontoret å fixat lite fakturor oxå så nu e d gjort...
Har inga planer för morgon dagen mer än att jag å martin ska lämna barnen hos mina svärföräldrar en stund för att åka till lidköping å shoppa lite åt oss vuxna. Jag behöver tröjor och byxor å Martin behöver jeans och några snygga t-shirts och kanske ett par snygga skor och en fräck höst jacka... Vi ska ju på personalfest med Martins jobb på lördag så min förhoppning är att jag ska hitta nått snyggt att ta på mej... Känns som att sommarklänningarna gjort sitt nu...
Skulle ju ha vägt mej i morse oxå för å se om en veckas hårdkörning gett resultat, men d kom jag ju på efterfrukosten så får ta det imorgon ist. Hoppas att det har gett resultat nu, vill verkligen gå ner endel till semestern... Har egentligen inte så mkt mer att skriva om eftersom d inte hänt så mkt idag.
Jaja natti ¨på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0