Tilde på väg hem

Jaha då har jag satt Tilde på tåget mot Stockholm igen, och för hennes del väntar nu en lång tåg och båt resa innan hon är hemma på ön igen. Men jag sörjer inte för mkt, för d är meningen att hon ska komma tillbaka till metropolen Skara redan på måndag kväll, alltså om en vecka.
Själv sitter jag nu med en koppte och våndas över att min hemska förkyldning inte vill ge med sej, huvudet är som ett vakum och näsan rinner samtidigt som det skaver i halsen. Får ringa till hälsostudion och avboka mina pass som jag satt upp mej på, ska inte träna med denna förkyldning asså.

Hade iaf sjukt kul i lördags med förfest och massa roliga människor på krogen sen, sen va d ju Malin Bergh i ett nötskal för jag skulle sovit med Tilde i Andreas lägenhet, men jag ångrade mej på kvällen och eftersom både Anna och Linus skulle samma väg förbi lägenheten så gick jag hem med min granne ist, ja men när jag kommer hem slår det mej att Martin kan ju ha larmat dörrarna som vi alltid gör på nätterna eftersom jag sa att jag skulle sova borta, jaha va gör jag nu då? ja jag får ju dra d isf vilket jag givetvis gjorde kl 03.30 på natten, inte ok.. hur som hellst fick jag av d ganska fort.

Veckan i övrigt sla jag ängna åt att bli frisk har tröttnat på detta nu och Melvin godingen är redan bättre, Martin jobbar kväll så d får bli mkt soffhäng i veckan sen har jag tid för massage på onsdag och klippning på torsdag så d ska bli skit skönt och nödvändigt... några tips på vad jag ska göra med håret?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0