Helgen snart slut...

God Morgon kära läsare...
Har inte haft tid eller ork att skriva på ett par dagar nu men nu sitter jag här vaken kl 7.20 med en glad liten Melvin som faktiskt har sovit hela natten från det att han somnade vid 20.45 igår kväll. Va på kalas hos min mormor och morfar och kom hem vid den tiden och då somnade mina små godis killar på stört. Så mamma fick en skön kväll framför "Notting Hill" en riktig klassiker som jag sett typ 2 miljoner gånger, men va gör d den e ju bra.
Ja va har vi gjort mer sen jag skrev sist tro, jo vi va ju i Lidk för att göra pass i Fredags haha gud d va familjen tajkon d haha men nu har vi förnyat våra pass och om nån vecka kommer de nya och då får d väl bli ytterligare en tur till Lidk. Men när vi ändå var där så blev det lite shopping oxå, Rasmus fick två par nya byxor och några nya tröjor, Martin fick nya skor och lite underkläder och sist men inte minst fick Melvin ett par bodys och byxor från Villervalla. Men jag fick nöja mej med att handla åt barnen, inte ett enda par strumpor blev det trotts att jag har kris på detta i min låda hehe. Kvällen i fredags blev ganska jobbig, hade lovat Rasmus en myskväll och la Melvin vid 19 för att vi skulle få se en film å gosa innan d va dags för sängen för honom oxå. Men Melvin vaknade redan efter 40 minuter och sen fick jag inte honom att somna före 23.15 i vagnen, inte nån höjdare å jag tycker så synd om Rasmus som inte fick sin myskväll med mamma. jaja vi får ta det en annan dag.
Sen sov båda barnen jätte dåligt den natten så ja jag va ganska trött igår när det bar av mot badet för simskola, men Rasmus va jätte duktig och kunde göra "bentagen" aldeles själv med platta och dyna till hjälp... =)

Idag ska vi till Kyrkan och få bibel och sen blir det röstning och Afrodans på gymmet så denna dagen ska nog gå den oxå. Får se om jag hinner med ett inlägg ikväll eller om det bara blir mys med min sambo som jag inte såg alls igår... Ha en bra dag alla glada =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0