Saturday

Jaha då var det lördag igen då, och simskolan avklarad för denna veckan och Rasmus var lika duktig som vanligt...
Melvin har tyvärr åkt på en riktigt jobbig sjuka, trodde att febern bara var en förkyldning, men när han hade haft över 39 graders feber i 3 dagar så ringde jag faktiskt ner tikk vårdcentralen och fick en tid till han och tur var väl det för han hade öroninflamation och en början till halsfluss så nu äter han pencelin och jag tycker redan att han börjar bli bättre.
Nu har jag haft goa Tilde här sen i torsdags oxå, så mysigt att ha dej här vännen och vi har hunnit med shopping i lidköping och Zumba på gymmet vilket va jätte roligt, men svårt.
I går kväll blev det paj hemma hos givetvis lite vin och massa skitprat oxå... sen tog vi en tur ner till andreas lägenhet där tilde bor nu och då fick vi med oss goa Frida oxå å d blev en hel del tjöt om man säger så...

Nu laddar vi där emot för kalas för min goa farmor som fyller 75 år och sen blir d party hela natten lång på Oktoberfesten... men först ska jag nog lägga mej i soffan å vila/sova en stund så jag orkar med alla bravader idag. Är ju trotts allt väldigt förkyld och jag vill verkligen inte att det ska försöra min kväll...

Jaja kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0