Vad klär ni era barn i nu?!

Ja som frågan lyder undrar jag hur mkt ni andra småbarns mammor, som har barn som är såpass små att de inte kan tala om ifall de fryser eller e varma, sätter på era barn om ni ska gå ut?
Jag tycker det är jätte svårt för om vi går ut på morgonen när vi ska lämna Rasmus så är det svin kallt ute och Melvin behöver overall mössa och vantar, och kanske även en tjock tröja under overallen. Mwen när vi gått vår promenad på ca en och en halv timma så börjar det ju bli varmt ute och det känns mycket med både overall och tröja då det kanske skulle räcka med body och tjocktröja, och kanske en tunn mössa...
Ska jag behöva sätta på Melvin overall med tjocktröja under och sedan vara beredd på att ev ta av overallen?
Eller räcker det bara med jacka så här års? Men då blir han ju kall om benen när vi går ut såpass tidigt som 8.20 på morgonen...
Ja nu måste jag ha förslag eller åtminstonne veta hur ni andra gör... Med den store ligisten talar ju om ifall han blir varm/fryser och dessutom rör han ju på sej ganska flitigt...
Ser fram emot era åsikter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0