Besluts ångest...

över hur jag ska göra med bloggen, känns inte som om jag har tid riktigt samtidigt som jag känner ett enormt behov av att skriva av mej. Jag har nog kommit fram till att ge det en chans till. Men jag vet inte hur mycket skrivande det kommer bli. Jag skriver när jag känner för det helt enkelt.

Det var ju ganska länge sen jag skrev nu så tänkte ge er en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu... Martin har börjat jobba igen och Melvin skolas in på dagis för fulla muggar, han verkar stortrivas och kommer hem som en slagen hjälte... Dagis personalen är änglar och vi trivs redan med dem... Dessvärre åkte han på feber och tandsprickning under förra veckan så det blev bara lite mjukstart med Måndag och tisdag, sen fick vi vara hemma och kurera oss ist. Jag jobbar på som en tok både med vikt, träning, arbete och mamma jobbet, somnar som en stock på kvällarna och känner mej lite små stressad och rädd för att inte räcka till på alla plan. Det som blir lidande är träningen och det är ju den som tyvärr måste komma i sista hand. Veckorna när M jobbar kvällar blir den brutalt åt sido satt men jag lyckas iaf hålla kosten i ett hjärn grepp nu har jag tappat 15,3 kg och mer är på gång.

Ja det är så livet ser ut nu och jag hoppas ni vill läsa det jag skriver igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0