Det tär...

så då var jag duchad och i klädd pyamats byxor som nu är typ 5 storlekar för stora haha, men det är ju så skönt med för stora byxor...

Just nu är jag inne i en period då jag tycker att tiden inte räcker till oavsett vad det gäller så hinner jag inte allt som ska göras. På jobbet går det i ett hela tiden och jag känner mej stimulerad och effektiv men jag kommer aldrig ner i botten av högen med allt som måste ordnas ändå. Det känns som jag inte hinner med att umgås så mycket med barnen som jag vill, när jag kommer hem från jobbet är dem  trötta och jag lika så, det blir lite lek och bus men samtidigt måste jag ju fixa med mat och så. Martin har jag i princip inte sett sen i söndags, vi jobbar om varandra denna veckan vilket innebär att jag kommer hem och löser av honom vid strax efter 15 då han får slänga sej i väg till jobbet där han ska vara ombytt och klar kl 15.30 sen kommer han inte hem förän vid 23 tiden  och då har jag gått och lagt mej. Räknade ut att vi sett varandra totalt 20 minuter sen i söndags... Jag är evig tacksam att vi båda har jobb och jag vet att vi fixar detta trotts att det är tufft, men ibland önskar jag bara att han kunde ha ett jobb med arbetstider 7-16 eller så aldrig jobba helger heller för den delen. Denna helgen jobbar han hela Lördagen, åker 10 och kommer hem vid 23. Tack och lov är han långledig över påsk så då ska vi åka till Gotland hela familjen och även min mamma och pappa, ska bli himla skönt att bara få vara tillsammans utan massa måsten, hoppas nu bara väder gudarna tycker likadant.

Martin fyller ju år på påskafton i år oxå vilket innebär att han kommer fira sin födelsedag där, jag vill ge honom ngt fint i födelsedags pressent något som han kommer uppskatta, frågan är bara vad? Förra året fick han ju en helg i GBG med min kusin och hennes sambo, vi såg på Robert Gustavsson och hade en kanon helg, nu vill jag ge honom något mer han kommer uppskatta... Jag vill mer än gärna ha förslag på vad jag kan ge. jag lider just nu av idé torka. Vad har ni gett era sambos/ män när dem fyllt år det senaste? Ge mej tips!!!

I morgon ska jag väga mej igen och jag hoppas det hänt ngt även denna vecka känns tyvärr inte så då jag inte tränat så mkt och slarvade lite i helgen. Men snälla håll en tumme för mej så kommer jag meddela resultatet här i morgon... Nu hoppas jag innerligt att Martin kommer hem snart så vi kan mysa lite ikväll iaf.

God natt på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0