Ett dygn på si sådär 36 timmar kanske?

Nu har det visst varit tyst här igen... ajabaja, men det är svårt att få tiden att räcka till, heltidsarbetande två barns mamma som gymmr 3-5 gg/veckan har inte mycket tid över till bloggning. Iaf inte så mycket som jag skulle önska, denna vecka jobbar M dessutom dag vilket gör att jag vill passa på att umgås med honom när vi är hemma.
Så nog om ursäkter, jag bloggar när jag vill och har tid, thats it.
Idag har jag gjort något jag aldrig tidigare gjort för jag tycker det känns så pinsamt. Jag har suttit själv och ätit lunch på en restaurang. Jag tänkte först att jag skulle ta med maten tillbaka till jobbet, men när jag stod i kön så ångrade jag mej. Så jag beställde och slog mej ner med en tidning och åt i lugn och ro samtidigt som jag bläddrade i gårdagens aftonbladet och hade det riktigt gött, det är sån egentid jag kan behöva ibland. Men alldeles för sällan tar mej. Mer sånt ska jag göra....

Nu ska jag snart sätta på en kopp te och dricka en kopp med "gotlännsk sommarblandning" från kränku på Gotland, helt klart världens godaste te. I morgon ska jag hoppa upp på vågen och hoppas att lite utav semester kilona gett vika. Idag har jag tränat Muskelvarv på gymmet btw, men det var inte så kul idag, när nya terminenstartar är det alltid alldeles för mkt folk som ska vara på alla pass så det blir trångt och jobbigt, men det brukar ge sej efter några veckor så då blir det nog bra igen...

ha det

Kommentarer
Postat av: Louise

Åå jag som ringde och ville äta lunch med dej:-)

2011-09-01 @ 09:08:29
Postat av: Emelie

Ja det har varit en riktigt tung dag!

Men dagis går bara bättre och bättre! Skönt!!

Hur är allt med er?

Du - morfars fru lämnade över lite grejer till mamma idag. Bland annat en presentkort på MK på 600:- , hur länge gäller dem? Stod inget slutdatum - bara utfärdat -94 ! Haha :)

2011-09-01 @ 17:03:33
URL: http://Iphoneemelie.blogspot.com
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Åh nu blev jag sugen på en kopp te ju ;)



Tack för tips vännen! Det får nog bli nåt sånt :)



KRAM ♥

2011-09-01 @ 19:58:36
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0