Jag är inte (jätte) bitter!

Idag är det en såndär inga dag man kan skita i... Det blåser storm, kallt är det och visserligen skiner solen titt som tätt men ute kan man ju inte va ändå när d är så kallt... Jag har ont i huvudet och känner mej allmänt depp och slö. Vill egetligen åka hem till Skara. Just nu känns det som att vi bara väntar på att åka hem. Vädret är trist och vi har gjort allt man kan göra då, Gotland är ju en sommar ö vilket är toppen när vädret är okej. Annars kan man mest gå på stan och hur kul tycker barna att det är?

Känner att detta blir ett riktigt bittert inlägg, men det får ni stå ut med. I morgon är det Lördag och sen på Söndag ska vi packa och åka hem. Jag har då två veckor hemma innan jag ska börja jobba igen. Ena veckan jobbar Martin kväll och veckan två jobbar han dag och R är i skolan. Ni kan väl hojta om ni vill hitta på något någon dag, jag måste ju ha något att sysselsätta mej och barnen med.

Ska nog se om vi kan lämna barnen hos Anton och Lisa en stund nu och åka bort till krysmynta gården och inhandla lite kryddor och dylikt. Kan ju va trevligt!
 kram från en bitter


Har handlat lite nya träningskläder under tiden här på ön!

Kommentarer
Postat av: Chris

Heja Heja Malin! Dåliga dagar har vi alla. Mina är tyvärr fler än dem bra just nu- men det är bara att kämpa vidare! Snart är du hemma och då kan vi träna tillsammans! Jag läntar:-)

2011-08-12 @ 13:39:27
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0