Nu har jag tagit en fantastisk morgon pw, ...

img_6086 (MMS)

Nu har jag tagit en fantastisk morgon pw, jag lyckades skrapa ihop hela 7 km i Visby innerstad med omnejd... Det är verkligen underbart att promenera i de mysiga gränderna eller längst med havet! Tog endel bilder oxå... Nu är jag den snälla dottern som jobbar på semestern för att mamma å pappa ska få åtminstone en sovmorgon i sommar. Så jag har hoppat i uniformen, slängt i mej ett kokt ägg i väntan på frulle och en kopp kaffe för att vakna ordentligt, vad vi annars ska hitta på idag är ännu oplanerat men ett besök i Visby ikv blir det nog iaf eftersom det idag är invigning av medeltidsveckan... Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0