Regnet det bara öser ner.

Regnet vräker ner utanför fönstret. Jag och Rasmus har varit och badat på skarabadet med underbara vänner. Martin och Melvin fick vara hemma och nu sover liten och hans pappa åkte till jobbet. Själv undrar jag vad det är med mej. Trött, hängig och inte alls på topp. Nu har jag ätit ( läs: vräkt i mej) chaschewnötter och mini Mars för att försöka bli lite piggare och stilla mitt enorma sötsug jag haft idag. Detta ledde bara till illamående då jag åt för fort. Jag hoppas innerligt att mitt humör och min energi snart återvänder till vad det var förut. Kan det ha att göra med att jag blivit hård med mat och träning igen? För hård kanske? vad tror ni?

När Melvin vaknat ska vi iaf åka hem till mormor och morfar för att gosa bebis hund. Ska ta lite kort oxå har jag tänkt. Hoppas bli lite piggare ikv så jag kan blogga om det då puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0