Söndagen i korthet

Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande men jag har åkt på en förkyldning som fått mej utslagen. När jag jobbat, lagat mat och lagt barnen är jag slut och orkar knappt se på tv. Jag och Martin hade iaf en super mysig dag i Jönköping i Söndags. Vi gjorde av med massor med pengar men fick med oss massor med fint hem och framför allt så är nu nästan alla julklappar klara. Huvudsyftet med resan var att få tag på en ny säng till Melvin som nu har lämnat spjälsängen till en juniorsäng. Det blev en vir kritter från Ikea. Sängen blev super fin i hans rum och han sover som en liten prins i den. Vi hadlade ju givetvis lite mer på ikea oxå, nya tallrikar, en ny snygglampa och badrumslampa var väl de "stora" sakerna som följde med hem. Jag köpte ett par nya snygga skor oxå bjuder på bilder nedan. Här ser ni även bild på badrummsskåpet vi köpte för en tid sedan. Kommer ni ihåg? Dessa skor fick följa med mej hem, vad tycks? Melvin sover som en prins i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0