Deppig, deppigare, Malin

Trotts underbart vackert väder ute är mitt humör i bott idag, trött, irriterad och deppig. Tror att det beror mycket på att jag vet att 53 människor just anlänt till en underbar plats vid namn Kirchberg in Tyrol i Österrike. Det känns faktiskt riktigt trist att inte vara med i år... Förra året gjorde det mej inget, nyförlöst och otränad så insåg jag att min kropp inte skulle palla med skidåkningen ändå så jag var nöjd  med att vara hemma. I år däremot känns det riktigt pissigt att inte sitta med dem andra och inta en lunch på plats nu, vara riktigt trött efter en natts dålig sömn i bussen och så. Att få vakna upp på morgonen med strålande sol och underbart fina alpvyer, jaja d är ju bara att inse att jag måste klara mej utan ett år till.

Jag känner mej oxå deppiig för att jag fusk vägde mej i morse och vågen visade på + vilket iof var väntat efter den dåliga träningen i veckan, men det kom ändå som ett slag under bältet, men jag vet att jag kommer fixa detta ändå. Nya tag idag och träning blir det mkt i nästa vecka. Nu ska jag slappa lite sen tror jag att jag ska ta mej en promenix i det fina vädret... Måste fundera ut vad vi ska äta idag oxå mindre kul men ett måste...
ha en fin lördag allihop




att vakna med detta är inte fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0