God morgon, god morgon...

God Morgon på er alla glada.
Jag sitter och försöker få i mej lite frukost innan det bär av mot Falköping för att plocka upp min kolega Sandra och sedan åka vidare mot Trollhättan och dagens jobb...
Frukosten idag består av ett kokt ägg och två skivor finskt rågbröd som är inhandlat på Gustavssons konditori i skara. Måste verkligen tipsa om det brödet, det är grovt, snäppet grövre än lingon grova ni vet men fortfarande saftigt och man står sej på det. Kommer inte va hungrig på hela dagen nu tror jag. Medans jag sitter här och bloggar så lyssnar jag på Martin Melvin och Rasmus där uppe, barnen har det dagliga morgon bråket som pappan för sitt lin försöker avstyra hahha...
Näpp nog ordat nu måste jag se till att klä mej så jag kommer iväg i tid, tvingas ju skrapa rutor på bussen oxå å d är inte någon höjdare...


Morgon te



så här snygga kläder har vi när vi jobbar på mässor



Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

SÅ JÄVLA SNYGG! Du har ju tappat MASSOR i ansiktet! <3

2011-02-19 @ 08:34:23
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/
Postat av: emelie ekeroos

Men hjälp, kände knappt igen dig! Det syns verkligen i ansiktet att du har tappat massor! =)

2011-02-19 @ 15:55:14
Postat av: Chris

Hot moma- Fan va snygg du är i glasögonen!



Såg att du bokat in dig på centern på mån 12,00. Gjorde de jag med. Bokade dessutom in oss på näst nästa veckas Zumba plus Center.

2011-02-19 @ 20:19:01
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0