innehålls fattigt

Ojsan nu var det någr dagar sen sist igen, men det har inte hänt så mkt värt att blogga om i helgen så...
Idag har jag iaf varit och klippt mej efter jobbet och så ska jag ju på kryssning med jobbet i morgon. Ska faktiskt bli lite kul att få åka i väg och jobba ute på fältet igen =) Uniformen hänger i hallen beredd att hoppas i i morgon bitti, och det bästa är att jag idag fick byta till en kjol i en stl mindre =) så kul. Idag när jag ställde mej på vågen hade jag tappat ett kilo till sen förra veckan vilket innebär att jag nu är 8 kg lättare. Det är hur underbart som hellst och jag känner inte att jag skanar någon mat från mitt "gamla liv" tror det kan bero på att jag faktiskt äter allt men i mindre mängd. Min nya dille är hallon och banan smoothi som jag gör varje morgon och till det äter jag två knäckemackor, riktigt gott och man står sej länge på det...
Träningen flyter på men denna veckan blir det mindre än vanligt då jag ska vara borta tisdag och onsdag så känner jag att jag måste umgås med min familj på torsdag, men tänkte jag skulle ta med träningskläderna till jobbet på torsdag så kanske jag hinner ett lunch pass på en halvtimma eller så, det är ju alltid något.

Näpp nu måste jag packa, ska ta med kameran så kanske jag kan bjuda på llite bilder sen oxå puss puss

Kommentarer
Postat av: Chris

Ha nu en riktigt rolig jobbtripp!

2011-02-07 @ 23:50:29
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com
Postat av: Abelagnete

Very interesting site. I have bookmarked you.

2012-07-27 @ 08:18:50
URL: http://abelagnete.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0