Seg kropp behövde massage

Blev ett blogg uppehåll på två dagar, jag har verkligen inte haft lust eller ork att skriva. Egentligen har jag inte det nu heller, men skriver några rader iaf.
Igår och idag har jag hunnit med lunchträning på gymmet, igår ett centerpass och idag ett pass Bosu styrka skit kul och as jobbigt, kommer ha en fin träningsvärk i morgon, men vem hinner med det? I morgon tänkte jag köra sten hårt med ett konditionspass och box efter det. Torsdag blir det vila och fredag vankas det zumba, sen kanske kanske jag Martin och Rasmus ska försöka åka någonstans och åka skidor på söndag, hoppas det blir så vore så himmla kul.
I övrigt har jag inte kännt mej fit for fight i veckan. Haf nog fått en släng av förstoppning, så känner mej uppkörd och lite illamående, kroppen har varit seg och inte alls på humör för den träning mitt huvud vill utsätta mej för. Var iaf riktigt skönt att få massage av kusin Kristina ikv jag var så stel i nacke och axlar som jag kännt och trott så nu får jag stretcha bättre och tänka på hållningen lite mer, får nog ta en massage snart igen så man kan få igång kroppen ordentligt.

Idag var vi på återbesök på BVC igen, Rasmus skulle ju kolla upp en sak med läkaren vilket visade sej vara utan anmärkning denna gången. Vi fick oxå chans att ta en vikt och längd på Melvin eftersom han inte ökat eller växt som han ska. Han vägde idag 9685g och var 77 cm lång, en och en halv under medelpå vikten och ca en under på längden. Men han har börjat följa kurva igen iaf så nu tappar han inte i vikt iaf. Skönt det. Han har förresten börjat gå ordentligt sen ett par veckor tillbaka och nu kryper han endast om han ramlar och inte orkar resa sej där han är. Eller om han busar med Rasmus och det ska gå riktigt riktigt fort. Han vill nu gå utomhus om vi ska till bilen exempelvis, men ofta bär jag honom ändå för det tar sån himmla tid om han ska gå och nu är det ju så halt ute att kanppt en annan kan hålla balansen, sen kan man ju äta sten om man går, och det är en aning hårdsmällt enl mej.
Hepp hepp, nu ska jag dricka mitt te och sen krypa ner i sängen och sova massor. Btw nu har Melvin kommit in i detta att somna själv i sin säng, tar kanske 15 min innan han sover, sen sover han fram till 4-5 i sin säng,underbart måste jag säga, äntligen kan vi sova utan sparkande barnfötter hela natten. Han får komma till oss när han vaknar, detta bara för att jag inte orkar bråka mitt i natten och ofta somnar man ju direkt när han lagt sej hos oss. Aja te och sova va d ja... Puss puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0