3 Öl... eller hur?!

Nu sitter jag för mej själv i soffan och dricker ett gott glas med citron vatten, låter ju inte så jätte kul men smakar faktiskt jätte gott, dessutom har min goa vän Chris tipsat om att detta ökar ämnesomsättningen vilket är super för min del.
Jobbandet idag har varit lika segt som igår inte hänt mkt här. Men en lite rolig sak hände vid tja 11 tiden i förmiddags ringde en man i övre medelåldern och sa att han skulle ha åkt med oss på cinderella igår (vi hade en buss dit) men näkats ombordstigning på båten för att han varit för full, enl honom hade han bara druckit 3 öl och var inte alls berusad, vi tyckte detta lät konstigt då dem brukar ha ganska hög tollerans nivå med fylla just på dessa båtar. Han och hans kompis hade iaf vackert fått boka tåg hem igen. När jag ringde chauffören för att säga att dem blir två mindre hem eftersom dessa män redan var hemma, så sa han att dem var nog ganska rejält i gasen för jag hittade både ölburkar och jägerflaskor i bak i bussen när han plocka ur bussen... hehe tror denna man/kille var mer i gasen än vad han sa till oss iaf haha.. Detta var typ det enda som hände på hela dan.

Den enda träning det blivit ida är 35 minuters pw på lunchen och i morgon lär det inte bli mer, ska ju stå på överbys resemässa så ska åka hemifrån redan kl 8 och är nog inte hemma förän vid 17.30 tiden. Nu hänger iaf uniformen strykt och klar för att vänta på att bli använd i morgon. För hoppnings vis kan det bli lite shopping i morgon oxå om det är lite att göra kan vi nog gå ifrån i omgångar och titta lite. Dem har ju många fina barn butiker där, bla polarn o pyret.

Jaja nu ska jag nog snart krypa ner i sängen hoppas Martin kommer hem snart så jag hinner se honom något innan söndag...
Förresten jag köpte en tränings tidning idag, cosmopolitans hälsotidning, minns inte vad den heter just nu, men tyckte den var så där, väldigt mkt reklam och ganska lite nyttig info. Vilka hälso/tränings tidningar brukar ni köpa? Eller om ni har några andra smaskiga tidningar ni brukar läsa vilka är dem? Jag har precis slutat prenumernea på Vi Föräldrar, tyckte den började bli lite enformig, men nya tips tas gladeligen emot.

Puss på er finingar



Bjuder på en mindre fördelaktig bild från soffan och mitt fredagsmys med mej själv...

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Tack gumman! Det är helt fantastiskt att vara moster ;)



Vad fin du är!! Hoppas vi ses snart. Kramkram

2011-02-19 @ 07:26:43
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Emelie & Melker

Kanske inte gynnsamt, men "hembakat", "Mama" och "Sköna Rum" går hem här! ;)

2011-02-19 @ 08:35:59
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0