Dålig shopping

När vi var på Överby idag så var det lite lugnare i perioder vilket gjorde att jag och Sandra kunde turas om att kika i butikerna, jag var på jakt efter lite fina tunikor och lite nya bodies och mys byxor till Melvin samt nya t-shirts och så till Rasmus. Men blev så himmla besviken. Fanns ju inget. Allt var bara trökitg och så. Hoppas verkligen vår kläderna kommer in på allvar snart så barnen slipper gå med rumpan bar. Jag hittade iaf en ny handväska från Espri ett riktigt fynd, hade kostat 499:- men var 50% så den kosta bara 249:- super då min gammla är alldeles för liten, lägger man in mobil och plånbok är den full lixom, nu när jag ständigt har en vattenflaska med mej så behöver den få plats, även mina lunchlådor är en fördel om man slipper ha i en ful ica kasse när man går till jobbet. Dessutom blir ju Melvin äldre och äldre så behöver man ju inte ha så mkt med sej, ibland räcker det gott och väl med våtservetter och en blöja då är det skönt att slippa skötväska och kunna stoppa detta i handväskan bara.

Martin är på väg hem enl ett mobil samtal för en liten stund sen jag smuttar fortfarande på mitt vin och han lovade att ta med lite chillinötter hem så jag kan bota mitt sug på godis, tycker för övrigt att jag är riktigt duktig, är sugen som bare den och har en godisskål som R ätit på bordet, fortfarande med godis i och jag har inte tagit en enda.

Gud va redig jag är...

Denna goding blev min till fyndpris =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0