Hektiska helgen lider mot sitt slut

Vilken helg...
Helgen startade jag med ett zumbapass, tyvärr hade louise bytt ut några låtar så jag hängde inte med så bra som jag brukar och det var lite trist, men om några pass sitter nog de nya movsen igen. Kvällen spenderades i soffan med mys av min goa sambo. Blev lite popcorn och mys framför nån film som jag inte minns vilken haha... I lördags vaknade jag tyvärr på helt fel sida, var trött irriterad och allmänt pissig hela dagen. Vi var iaf på simskolan som vanligt och efter det åkte Martin till Vinninga för att hjälpa sin farmor och farfar att flytta. Jag försökte mej på att städa övervåningen vilket resulterade i massa bråk med en otroligt trilsken Rasmus. Så när halva övervåningen var städad gav jag upp å fixade mat och mej och barnen innan vi åkte till Vinninga vi oxå, Rasmus fick leka med sina sysslingar en stund och jag fick dricka kaffe i trevligtsällskap. När vi sen kom hem gjorde jag klart övervåningen innan jag och Rasmus åkte till mamma och pappa en kortis, Rasmus blev kvar för dem skulle ha middag och en av deras gäster var en kompis till R så dem lekte endel och R fick sova kvar där sen. Jag och Martin hade mys med lite vin, godmat och tv tittande. Tidigsänggång blev det och idag var det uppstigning vid 9-tiden för att hämta Rasmus strax före tio och sedan plocka upp Madde och Calle. Sedan styrde vi bilen mot skövde och Stellas lekland, gud vilket ställe, vi mötte även Sandra, Ronja, Anna, Kevin och Emil där och vi lekt massor. Jag tyckte nog det var minst lika kul som barnen. Fick sej ett gratis träningspass och nästa gång vi åker dit får Martin och Melvin oxå följa med, nu har vi ju kollat in stället iaf. Vi åt lunch där och lekte ännu mer innan vi efter 3 timmar åkte vidare mot Elins esplanad för Madde skulle fixa en pressent till en nyfödd liten tös, vi sprang in på H&M och ut kom vi med paketet till den lilla tösen, ett par nya träningsbyxor till mej (kan va bra att ha ngt att byta med) och ett spiderman halsband åt Rasmus. Efter det snabba besöket gav vi oss av hem till Skara igen och hann mysa med mina goa killar en stund innan jag svirade om och åkte till gymet där jag körde ett monsterpass, 1 timma och 20 minuter CT, först 60 min carido och sen 20 min arobic, och efter det ca 20 min armstyrka. Väl hemma blev det mat iform av en mumsig lasange som min älskade hade fixat innan det var lek stund med Melvin. Rasmus satt i våra sängar och kollade på film helt slut efter helgens alla lekar och nu sover båda barnen sött. Tog nog inte Rasmus mer än 2 sek att somna, haha lite trött kanske, Melvin däremot tog gott om tid på sej, närmare bestämt 45 min =/ så jag missade solsidan, men ska nog kolla in d på tv4 play sen.

I morgon är det Måndag igen då blir det ett centerpass på lunchen sen blir det nog en PW på kvällen. Om någon vill följa med mej i morgon så hojta bara så tar vi en rejäl promenix...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0