bad i eftermiddag

Eftermiddagen fortsatte i samma mysiga anda, när vi hade intagit en mysig lunch med svärmor, åkte jag och R hem för att fixa med tvätt och städning. Melvin sov så gott i vagnen så farmor tog med honom på en extra promenad så han fick sova en liten stund till. Jag hann sätta på ytterligare två maskiner tvätt och vika lite annan tvätt, sortera in i lådor osv. När Martin sedan kom hem bestämde vi oss för att hela familjen skulle åka ner till skara badet och bada lite. Var jätte mysigt, dessutom hann jag simma 1000 meter så det fick bli min träning idag. När vi väl kom ur vattnet och ut i bilen efteråt så bestämde vi oss för att det var för sent för matlagning och fixs så vi åkte förbi Mc Donalds och tog med mat till R och Martin, Melvin fick mat innan vi åkte så han slängdes i lite yoghurt och frukt purée innan vällningen kallade och nu sover dem båda barnen som små grisar. Jag som inte äter Mc mat har nu fått i mej två knäckemackor och en apelsin.
Nu väntar jag på att M ska komma ner och vi ska mysa i soffan. Jag känner mej helt död efter denna dagen och i morgon kommer det va minst lika mkt att fixa.

Först ska R lämnas på dagis sen hem å grejja lite innan d blir promenad till stan för att hämta mina nya glasögon och sen ska R hämtas och efter det ska vi hem till min kusin för att träffa henne och hennes lille hampus som nyss fyllt år. Vi skulle få lunch där oxå när vi varit där och levt rövare så ska vi hem och jag ska träna kl 16.30 sen ska barnen lämnas till mina föräldrar innan jag och Martin ska träffa Sandra eller Jonathan för att äta god middag med dem på Jula. Kan nog bli ett par glas vin oxå kan jag tänka mej.

Ja nu ska jag nog ta lite te oxå för jag känner mej  så frusen. ha en mysig Torsdags kväll alla där ute...

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0