Ett mål avklarat!

Idag har jag nått ett delmål, när jag klev upp på vågen i morse fick jag en glad överraskning, jag hade minskat ytterligare 1 kg och har nu tappat totalt 5,5 kg eftersom 5 kg var mitt första delmål (som jag hade satt till den 7/2) så var det nu dags att unna mej något, och det blev en synundersökning i morgon. Jag ska med andra ord gå och kolla min syn (som jag tycker har blivit sämre) och välja ett par nya glasögon (smakråd sökes!!!)
Bokade även en tid åt Martin som får så himmla ont i ögonen i tid och otid trotts att han använder sina glasögon, så dem får väl kolla så inte hans syn blivit hemskt mkt sämre den oxå...
Just nu sitter jag och väntar på att min kyckling ska bli klar i ugnen så jag kan stoppa i mej en kycklingsallad innan jag ska köra zumba sen. Blir nog en timma Zumba och minst 40 min annan konditionsträning. I morgon tänkte jag ha vilodag, någon som har lust att ta en promenad med vagnarn på förmiddagen då?
Ska få hem ett trevligt gäng med mammakompisar på kvällen så ska fixa ngt smarrigt att bjuda på, blir nog fruktsallad, med lite exotiska frukter kanske...
Har även upptäckt en ny affär i skara som jag aldrig varit förtjust i förut, klädhuset M, var där för att köpa sockar till Melvin men hittade en heldel annat oxå, bla jätte fina jeans leggins, kanske inte en affär att köpa fin kläderna i men helt okej vardagskläder/dagiskläder till bra priser...
Näpp nu blir det sallad. puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är. 5,5 kg är ju helt otroligt! Ses imorron:)

2011-01-24 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0