Helgen

Hemma efter ett gött gympass bestående av 57 minuter CT och 30 minuter styrka. När jag kom hem hade Martin fixat klart maten så nu har vi ätit tacos, dessvärre blev klockan efter 18 men jag börjar fundera på att skjuta på det till 19 under helgen eftersom allt blir så mkt senare äter ju inte frukost kl 7 en lördag lixom. Vad tror ni om det?
Helgen har varit helt underbar, efter zumban i fredags åkte vi hem till mamma och pappa där vi blev bjudna på mat, sen hem och se på SATC och mysa i soffan tills M kom hem då det blev annan mys i soffan *leer*
Igår blev det träning på förmiddagen och kaffe med Alva som var hemma från Örebro på eftermiddagen och på kvällen kom Chris och Elton hem till mej och Melvin (Rasmus hade blivit lovad att sova hos mormor och morfar) killarna lekte och jag¨å Chris delade en flaska vin.
Idag har vi varit barnlediga då Martins mamma och pappa hade barnbarn sjuka och ville låna barnen ett par timmar så vi var i skövde och jag fick mej en sport bh, sport linne och ett par nya leggins. Martin handlade ett par mjukisbyxor till sej. Sen åt vi lunch på Rådhuskaffet, en onyttig macka till M och en ur god räksallad till mej. Fuskade lite och åt brödet oxå, men dem kcal:en har jag tränat bort nu... När vi kom hem slappade vi lite i soffan innan jag åkte vidare till the gym...
Nä nu ska jag duscha skriver lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0