Det bästa jag gjort?

6 månader har det gått sen jag startade mitt nya liv. Jag mår toppen. Kroppen känns stark (om man bortser från min förkyldning jagg tvingats ha i två veckor nu) jag har stl 36/38 eller S/M på kläder och jag trivs med mej själv. Trotts detta har jag 2,7 kg kvar till min mål vikt, men under sommaren har jag bestämmt mej för att hålla vikten och vara nöjd om jag lyckas med det. Jag vill nämligen kunna unna mej lite mer av livets goda ting under sommaren. Kanske inte i form av godis då det inte är min stora passion, men i form av vin, goda grillmiddagar och glass. Jag kommer röra mej så mycket jag hinner och har tid med men ska föröka att inte bli stressad när jag inte hinner till gymmet hela tiden. När jag kommer hem från Gotland i augusti ska jag kämpa med dem sista kilona och sen ska jag hålla vikten... så ligger det till. I morgon satsar jag på en morgon promenad innan jobbet och på kvällen blir det promenad med min söta kusin Louise. Japp så får det bli...

Helgen har varit fantastisk måste jag säga, igår var Martin hemma hela dagen och vi skulle vara barnvakter åt Calle som skulle sova över här. Rasmus och han lekte massor och jätte bra hela tiden och vi hade super mys. Idag har barnen varit trötta och bråkiga men ändå hanterbara. Martin åkte runt luunch med min morfar för att se fars i falkenberg så vi va hos mormor och fick mat och lekte i lekparken tittade på underverken och myste... japp en bra helg. Tack för mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0