21,3 kg

Ojoj vilken dag... Började kanon, med att hoppa upp på vågen och nu äntligen har jag spräckt 20 kg gränsen nu har jag tappat 21,3 kg sen 3 januari, målet är nära nu!
Dagen har jag spenderat på jobbet såklart men när jag var klar där vräkte regnet ner ute och jag var inte sugen på promenad till dagis, så min snälla mamma kom med bilen och körde mej dit och sen knallade jag och Melvin vidare till Rasmus dagis. Hämtade hem honom och sen gick vi hem och hämtade bilen innan vi åkte till mamma och pappa för att se om vi kunde hjälpa med något inför i morogn. Men vi skälpte nog mer än vad vi hjälpte... jaja iaf så åkte jag och mamma med barnen till coop för att handla lite saker hon glömt... Rasmus den lille smilfinken lyckades fjäska till sej en ny film av mormor, Trassel, så den har nu tittat på i våra sängar. Melvin var en riktig liten gris unge i affären och gapade och skrek mest hela tiden då han inte fick provsmaka allt som fanns att äta där... matvrak!
Klockan var närmare halv sju när vi var klara och lusten att åka hem för att laga lax med två trötta, hungriga och gnälliga barn lockade inte alls, så jag gjorde en fuling och åkte till Mc Donalds och köpte ett happy meal till Rasmus, Melvin är dock för liten för sånt än så han fick hålla till godo med den potionen med fisk och potatis som fanns kvar sen igår. Jag äter ju inte heller Mc donken längre så jag slängde i mej lite keso och köttfärsås potionen som oxå var kvar sen i går. När vi ätit "vad huset erbjuder" så var det läggdags för dem små, Rasmus i pappas säng med filmen och Melvin i sin säng, tog nog 30 minuter att somna honom idag, varför vet jag inte men han hade ingen lust helt enkelt.
När han väl somnat och jag satt mej i soffan unnade jag mej en potion av detta:



Kesella vanilj och jordgubbar, mumms... Kände att jag nog var värd det.

Igår var vi på fest med Rasmus dagis oxå, blev ju han sista då han slutar nu efter sommaren, riktigt mysigt var det och alla barn som skulle sluta fick varsin planta med smultron och en bok, himmla mysigt måste jag säga!
 här är lite bilder:



Nu blir det uppladning inför student firandet i morgon... natti på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan va duktig du är!!!

Du har ju gått ner massor. Jag klarade det inte, tappade helt grepper tyvärr och de är jag såklart såååå arg och besviken över mig själv för!

Bra jobbat Malin! Så bra gjort!

Kram

2011-06-11 @ 20:52:21
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Postat av: Frida Nyburg

grattis!



Starkt gjort av dig.



Kram Frida

2011-06-11 @ 21:12:23
URL: http://fridasrunway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0