Killing me softly...

ja så har denna dagen verkligen kännts... Efter att jag hde skrivit föregående inlägg, så skulle jag mysa lite med Melvin, men oj vad han kändes varm, gick upp och tog febern som visade 38,2 jaha here we go again. Gnällig, febrig, snuvig och hostig... så det blir inget dagis för honom i morgon. Jag väckte Maertin när jag tagit febern och sen åkte jag ner till jobbet för att försöka fixa det jag skulle i morgon på jobbet. Men hann inte riktigt klart innan jag var tvungen att avbryta för att Martin var tvungen att åka och jobba. Så nu hoppas jag att Melvin inte får mer feber utan att han kan vara hos sin faster ett par timmar mellan typ 10-14 så jag kan få klart bokföringen för Maj månad. Skulle han vara mycket sämre i morgon så får jag vara hemma hela dagen och åka och fixa det där på lördag förmiddag ist. Han har hostat ganska mkt nu ikväll så vi får se vart det tar vägen.

Iaf så har dagen varit lång seg och allmänt jobbig. Haft ett ganska risigt humör ochh bara velat lägga mej och sova bort hela dagen. PMS är namnet på denna sjukdom =( Rasmus har haft en riktig trotts dag varit uppkäftig och allmänt jobbig mest hela tiden. Men hoppas både han och jag har bättre humör och ork i morgon. Vi åkte iaf hem till mormor och morfar efter att Martin åkt till jobbet och hade turen att bli bjudna på grillat där. Tyvärr fick vi ju ställa in myset med Louise idag men hoppas vi kan ses en annan dag i helgen ist.

Nu har goa Sandra gått hem efter en stunds prat och kaffe drickande och jag funderar på om jag ska masa mej upp och lägga mej snart så jag kan starta morgonddagen med en pw- känner att jag kan behöva det i morgon. För hoppningsvis kan Martin bli av med arbetspasset på söndag kväll och måndagens kväll har han redan blivit av med så nu kanske vi får två familje dagar iaf, frågan är bara vad vi ska göra då? Kanske skönast att ha det så oplanerat som möjligt och se vad vi känner för när tiden är inne.
Ja jag tror jag ska knyta mej snart känns som att det kan vara en bra idé så hoppas vi på ett bra humör i morgon och att Melvin inte är så sjuk att hans faster inte kan ta honom så jag hinner klart med bokföringen... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0