Matfrossa

Näpp nu får jag ta tag i mej själv igen... under en veckas tid har jag slarvat med kost och motion, har varit förkyld och inte kunnat träna och stoppat i mej alldeles för mycket onödiga kalorier, nu blir det stopp! Från och med i morgon och fram till semestern om fyra veckor ska jag köra hårt igen. Jag mår inte bra när jag slarvar... känner mej som en uppblåst ballong och känner mej slö. Nu blir det mat på regelbundna tider igen och inget ska intas efter kl 19.00. Jag vet att det mesta är vätska som samlats i min kropp, men vad spelar det för roll om jag känner mej upppsvullen? I morgon Torsdag är det vägning och hårda bullar igen... eller nä, nya tag, ska ju inte äta bullar ;)

Vilket fantastiskt väder vi haft i dagarna två btw helt guddomligt. Synd att det ska slå om i helgen igen... jaja nu väntar kudden see ya


Kommentarer
Postat av: Linda

Det känns riktigt bra att börja jobba igen, har saknat jobbet. Jag kommer att vara på Skattkistan, på avdelning Borgen. Ska bara jobba 60% så det är en mjukstart :) Hoppas ni har en mysig fredag!

2011-07-01 @ 20:13:24
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0