Morgonstund har guld i mun

trodde jag att jag skulle få säga till mej själv idag på morgonen, efter förra natten (sön-mån) som var sömnlös pga av en vaken Melvin, sen full rulle på jobbet hela dagen i går, skojar inte om jag säger att vi nog hade 3-4 samtal i kö på telefon hela dagen. Jag trodde att jag skulle somna på två röda i soffan igår kväll, men icke, när jag lagt barnen var jag förvisso väldigt trött men hängde framför tv/dator i soffan en stund drack te och gottade mej, runt 21:30 började en Johan Falk film jag sett tidigare, men var sugen på igen så jag tänkte att jag kan ju se till första reklamen, nope, Martin kom hem och ville oxå se den så vi såg klart hela filmen och somnade inte förän kl 00.30 väckarklockan ringde 6:30 och jag studsade upp 6:35 hade jätte gott om tid vid dagis lämningen och var på jobbet 7:45, vilket gjorde att jag kan blogga en snabbis nu.

Idag kommer min goa vän Frida och ska lunch med mej, ska bli så mysigt och sitta och prata massor om allt möjligt, vilket vi är ganska bra på =) sen blir det dubbelt träningspass efter jobbet så måste införskaffa ett bra mellis att äta innan träningen oxå, har ni några bra tips?
När jag kommer hem sen ska jag mysa med mina andra hälft i soffan lite, och kanske kanske jag bloggar ett inlägg till. Den som lever får se. Ha en bra dag finingar!




Gammal blid tagen på gotland mitt i det algblommande öster sjön, men d vi har är något utöver det vanliga, Frida du är som min syster =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0