Muskelvarv

Kvällen är här och träningsvärken sjunger i axlarna... och inte kommer det bli bättre i morgon efter dagens stenhårda muskelvarv på gymmet. Men det gav massor och var ett toppen pass, ska försöka lägga in det lite oftare till hösten... I morgon blir det spinning efter jobbet, sista chansen att träna innan vägningen på fredag morgon då midsommar är här och jag ska ha nått mitt mål... så i morgon blir det hard work kan jag säga. Jag oxh Sandra var även ute på en promenad nu ikväll, riktigt skönt att promenera så musklerna fick mjukas upp lite.

Dagen idag har annars varit ganska lugn på jobbet och så, men i morgon har jag en enorm hög med pappersarbete att ta tag i, som tur är är Sandra tillbaka så jag får sätta mej ostört i mitt "ekonomi rum" blir nog bra... Nu ska jag duscha sen nana kudden tror jag. Glömde hämta boken hos mormor förut, men kanske kan bli i morgon, vem vet?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0