Njuter av tystnaden

Sitter själv vid köksbordet och hör hur Rasmus pratar för sej själv där uppe i sängen, låter honom hållas, han ska ju ändå inte upp till dagis i morgon så det gör inte så mycket. Annars är det enda ljud som hörs tvättmaskinen som surrar, låter tv:n vara avstängd och njuter av det tysta vaga ljudet från Rasmus och tvättmaskinen. Melvin sover sedan ett par timmar och pappa Martin åkte iväg med en kompis för att spela äventyrsgolf. Det är verkligen underskattat att lyssna på tystnaden, finns det egentligen något skönare efter en långarbetsdag och ett stenhårt spinningpass med högmusik? Tror inte det.

Hade fått en kommentar om ett tidigare inlägg där jag tipsade om två bra bloggar ang motivation till träning. Frågan var hur man hittade dessa bloggar, jag ser att man inte kan se länken men efter det att jag satt : så finns en länk till respektive blogg som man kan klicka på så kommer man in till dem. Vet inte varför dem inte syns, någon som vet hur man ska göra för att se dem igen?

Nästa Onsdag ska jag klippa mej, och jag är så velig över hur. Har sparat håret ett tag nu och jag trivs med det, samtidigt som jag tycker att det är lite tråkigt, finns så mycket snygga, lite kortare frisyrer men jag vill inte klippa av håret igen... Slutar nog med att jag toppar längderna och klipper till luggen igen. Vad tycker ni?
Nästa fredag tar lillebror studenten oxå och jag börjar fundera på klädvalet. Hoppas ju givetvis på fintväder så man kan ha någon fin klänning, ska upp och kolla igenom vad jag har förnågot som kan användas.

Nu känner jag tröttheten komma över mej och ska förflytta mej till soffan tror jag och invänta min man! I morgon är det massa kul på schemat och jag hoppas att solen håller sej framme! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0