ojojoj

Vilken helg... ja jag vet inte vart jag ska börja... Anton hade ju sin student i fredags och den var verkligen hellyckad! Jag ställde klockan på 7:30 och begav mej till gymmet för en timmas ct: träning innan frukost, dusch och fix. Men eftersom regnet vräkte ner när vi skulle åka till skövde så struntade jag i plattång och smink... tänkte att det rinner ju ändå bara bort ute och vi måste ändå åka hem å byta om efter utspringet. Tur i oturen var det iaf för det höll upp under själva utspringet och kom en enda skur under kortegen. Lillebror var lyckligare än någonsin och storasyster som är så lätt rörd fällde naturligtvis en tår... Jaja efter att kortegen gått åkte vi hem och gav Melvin mat medans vi andra bytte om och fixade till oss. Sen bar det av till mamma och pappa för kalasande. Och det var milt sagt, ca 100 personer besökte festen under kvällens lopp i olika omgångar givetvis men ändå... Martins föräldrar hämtade barnen vid 20 tiden och jag blev kvar till kl 2.30 :0 något jag fick ångra igår.... fy har aldrig varit så dålig dagen efter... men vi hade en fantastiskt trevlig kväll och jätte mycket trevligt folk som strömmade igenom. så det var värt det... Blev en bakis pizza igår och sängen tidigt...
Vaknade iaf utvilad idag kl 9.00 åt frukost och fixade lite innan jag var chaufför till balen i skövde. Anton hade ju studentbal så vi var där åå kika på honom. Hoppas han får en kul kväll nu sista natten med gänget som det är...
Själv ska jag snart hoppa i säng, en nyarbets vecka tar vid i morgon och då gäller det ju att vara pigg?
lite iaf. Ska ta en PW i morgon bitti oxå så... puss på er



full packad lillebror direkt efter utspringet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0