slappis

Satte mej i soffan precis efter att äntligen ha fått en liten envis Melvin att somna, något han inte var sugen på idag. Jag har oxå unnat mej själv en bit choklad 50 gram var det visst, men jag njöt av den och alltså var det värt det. Jag har oxå vägt mej idag och kan nu glädjas åt att jag är 22 kg lättaren än vid årets start... Nu ska jag tappa 0.9 kg till midsommar och ytterligare 1,5 kg till 3 juli, sen börjar den verkliga utmanningen, att hålla vikten...

Har kännt mej trött och lite låg idag, är nog en blandning av att jag troligen blivit offer för pollen allergi och att det varit lite för mycket ett tag. Jag har varit helt off från träning och dyl denna vecka men kommer lägga in endel i veckan som kommer nu, blir iaf söndag, tisdag och onsdag, förhoppningsvis även måndag... Att träningen kommit i skym undan beror mest på att Martin jobbat kväll hela veckan och jag varit trött och kännt mej hängig så nu blir det nya tagoch jag hoppas denna allergi medicin jag börjat med ska hjälpa lite iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0