Solsting och värme

Sitter i soffan å mår lite halvkasst, typ illamående och jätte slö. Beror säkert på att jag drukit för lite vatten i sommar värmen. En lindrig variant av solsting med andra ord. Inväntar nu Martin som borde vara på ingång från jobbet, sen blir det sängen. I morgon vankas det morgonpromenad sen blir det jobb någon timma och sen ska jag avsluta dagen med ett spinningpass och grillning hemma hos mamma och pappa. På Måndag är Martin ledig så då bllir det en helfamilje dag! ÄNTLIGEN!!! Inga planer alls som det ser ut nu och det ska bli skönt, vi får ta dagen som den kommer helt  enkelt. Nästa vecka blir en tre dagars vecka för vår del, lediga är ju alla på Måndag och på Fredag är vi lediga för Anton som tar studenten.
På Onsdag ska jag klippa mej och jag har lite små panik med hur jag ska göra med håret, kapa eller spara det är frågan... ja det tål att tänkas på iaf.
Ja vi njuter iaf av att sommaren har anlänt och softar runt i lätta sommarkläder, men som sagt vi glömmer dricka så måste bli bättre på det i morgon.

Nu checkar jag ut för idag tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0