Upp och hoppa!

Kom upp ur sängen utan probelem i morse igen, trotts att jag inte kunde somna i går kväll. Somnade runt kl 01.00 jaja jag är inte trött nu och jag är på bra humör så då spelar ju det inte någon roll. Lämnandet på dagis gick oxå super och jag var här i bra tid idag oxå. Idag är det meningen att jag ska ta tag i lite ekonomi sen, men skulle det bli mycket ringande på telefonen så får jag väl skippa det.

Pratade med mamma i går kväll oxå och gud va jag är avis på dem, Gotland är sommar vilket betyder att sommaren kommer börja för mej när jag kommer dit, i augusti :/ jaja jag får hålla tummar och tår för att det blir fint väder då så vi kan njuta av min favo ö...
Näpp nu är det dags att jobba lite ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag var inne och kikade på hemsidan :) Så mysigt! Det är verkligen nära nu. Jag vet inte om han är "redo" ännu, men han sa iaf säg till om dom får valpar. Ska höra nu i helgen med honom när vi träffas :) Och visa den fina hemsidan!



Det blir nog inte så mycket skara i sommar tyvärr, kommer vara mest på sommarställena. Men nån sväng blir det nog :) Vore kul att träffas då om du kan! En fika eller så :) Kram

2011-06-22 @ 11:48:34
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0