God morgon

Tyvärr blev inte dagens resultat på vågen så bra som jag hade hoppasts på, hade tappat 0.3 kg sen förra veckan och har nu totalt tappat 19,6 kg vill inte riktigt komma över 20 kgs gränsen känns det som. Idag ska jag låta kroppen vila från träning, ingen inplanerad pw (men det kan kanske bli en liten pw på förmiddagen) men inget gym iaf. I morgon kör jag mitt dubbelpass med center och zumba igen. Lördag har jag tänkt att åka ner och träna själv å på söndag blir det förhoppningsvis spinning.
 Martin skulle ju vara ledig hela helgen, men nu ser det ut som att det blir ändrade planer och att jag får vara själv hemma både lördag, söndag och måndagkväll. Inget som jag ser framemot direkt, men det är bara att gilla läget. Dem är kort om personal och den andra killen som är fastanställd ska på bröllop då är det ju bara att ställa upp, nästa gång är det Martin som måste vara ledig. Men det är lite trist att vara själv hemma hela helgen så om det är någon som är sugen på att umgås och kanske ta ett glas vin så är jag helt klart sugen.

I morgon är det jobb för min del igen. Måste sätta mej med massor med bokföring, inget jätte roligt jobb, men det måste ju göras. Hade varit gött att vara ledig som så många andra, men eftersom mina arbetskamrater ska vara lediga så får jag jobba.

Just nu väntar jag och barnen på att Martin ska vakna så vi kan ta tag i dagen, vi ska åka till mormor och morfar och i eftermiddag ska ja och barnen åka till min kusin louise och se hur dem fått det i sin nya lya. Blir säkert ett apr blogg inlägg ikväll igen då jag sitter själv. Ha en bra torsdag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0