solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att leva då!!

sitter i skuggan och njuter av ett glas cola zero. Martin har gått upp för att duscha innan han ska åka och jobba om en halvtimma, Melvin sover i sin säng något han snart gjort i två timmar. Värmen tar hårt även på de små. Rasmus är och leker hon en kompis så ja här på altan är det lungt och skönt... Har spenderat hela senare delen av förmiddagen och tidiga delen av´eftermiddagen i min solstol på vår framsida av huset, men nu började jag känna att jag nog får lugna mej lite, min vinterbleka hud ska inte bli röd och ond utan bruun och fin så får ta det lite lungt så här i början. Nu ska jag iaf snart gå upp och byta om för ett spinningpass kl 16:30, funderar på hur dum man är om man frivillig går in i en varmlokal och sitter och toktrampar på en cykel när det är nästan 25 gradervarmt ute, men jag ska iaf göra det. Lillebror Anton och hans Lisa kommer och tar hand om Melvin undertiden. Kvällen kommer sedan spenderas på mamma och pappas altan med grillad fläskkarré *mums*

I morgon är Martin äntligen ledig och familjen har inga planer alls, vilket känns skönt, kan tänka mej att det bli ännu en ddag utomhus beroende på hur vädret är. Olika väder sajter visar olika väder känns det som...
Vi måste oxå klippa gräset i morgon, börjar bli aningen för högt, och med tanke på att vi har en granne med alldeles för lite att göra så är det säkert något han stör sej på.
Men ikväll blir det ett glas vin oxå hemma hos mamma och pappa så får ta cykeln dit, Rasmus är lovad övernattning och Melvin tar jag lätt i bak på min kärringracer... ha en fin dag mina vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0