Nu kan veckan bara bli bättre

Bättre start på veckan kunde man ha fått, började med att det var dags för vägning och tyvärr hade jag gått upp 0,3kg sen förra veckan. Sen kom jag till jobbet och möttes av sabotage, någon/ några hade roat sej med att slänga en sten i en av rutorna på kontoret så den hade spruckit rakt igenom hela rutan. Happ eftersom mamma och pappa (cheferna) är bortresta på semester fick ju jag vackert ringa polisen och glasmästaren för att få fönstret lagat, som tur är var det ett treglas fönseter och endast det yttre hade pajat, men det var bstälnningsvara så skulle ta några dagar innan det kommer =/. Sen visade det sej att två av mina kollegier inte kom idag, den ena var hemma och sjuk, den andra var tvungen att vabba då hans dotter var sjuk, så fick ringa och avboka centerpasset jag skulle gått på på lunchen idag... Ja och förut när jag var på lunch ringde pappa för att en buss hade kört sönder utanför stan så jag fick springa bort till lillebror som gör praktik på Enjoy för att ta hans bli och fixa så en ny buss kom till dem. Sen så skulle jag ju gå och hämta posten förut men då visade det sej att företagscentrum har stängt mellan 10-15 och jag var väl där kankse 10.05 så får gå dit vid 15 igen...

Känner att detta inte är min dag... Tur att vi hade en så fin helg i Danmark så motgångarna idag känns hyfsat lätttacklade ändå. Efter jobbet blir det kaffe hos mormor och morfar sen ska jag köra ett hårt pass på gymmet, måste ju skaka av mej dem där jag gått upp oxh gärna lite till. Ska satsa på 60 min Ct och 30 promenad/löpning på löpbandet, kanske lite styrka om jag hinner oxå...

Ikväll kommer ett inlägg om helgen och jag ska bjuda er på bilder oxå =)

see ya


Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

Du kan nog behöva en tankekram ! <3

2011-03-14 @ 15:14:07
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0