Så mycket bättre...

Känner mej pigg och på mycket bättre humör idag mot igår när jag klagade över sjukdommarna hemma...  Än så länge har vi andra klarat oss iaf, Melvin verkar ha slutat spy enl rapport från Martin, Rasmus är på dagis idag igen och jag är på jobbet. Klockan ett ska jag och en hel del folk bege oss mot busstationen här i skara för att bli fimade för en reklamfim som ska ut på jobbets hemsida sen.
Ska också försöka komma iväg till gymmet för ett spinningpass sen, kunde ju inte bege mej dit i går när jag hade torkat spyor hela dagen så får ta det idag, sen blir det vila fredag och lördag, kanske kan bli en promenad eller så, men inget gymmande då Martin jobbar i helgen. På söndag blir det barnkalas för lilla Saga som fyllde 6 år i går grattis grattis. Ska fixa fördelsedags pressent till henne i morogn är det tänkt. Tydligen inne i häståldern så det är bara det som gäller, får se vad dem har på ugglan för kul =) Efter kalaset för henne ska jag försöka ta mej till gymmet och köra loss lite...
Nästa vecka blir det TUR-mässan i GBG torsdag till lördag för min del, men ska packa ner träningskläderna iaf för kankse kan man få en liten lucka så man kan hinna träna lite, ska finnas ett gym på hotellet och en ct eller en cykel måste dem ju ha iaf...

Vädret är jättefint idag och jag hade verkligen önskat att jag kunde gå ut och gå en långpromenad istället för att sitta här framför skärmen, men får bli en liten sväng på lunchen kanske...
aja nu måste jag jobba lite, skriver mer ikväll tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0