Underbart

Det finns inget som gör mej så glad som när man kommer hem efter dryga 10 timmar hem ifrån, nytränad är man, trött och hungrig, man blir  då så glad när man öppnar dörren och möts av  tre glada fina killar som har fixad god mat i form av  kycklingschnizel och sallad det är städat och  fint hemma och nästan all tvätt är undan tagen, det är så underbart! Tack älskade för denna underbara överraskning så härligt!

Ja idag har jag jobbat och varit två pass på gymmet, tog ett centerpass på lunchen och sen blev det massa kondition innan jag åkte hem, nu sitter jag i soffan och slappar med min fina goa sambo breve, fast han har nog somnat =) ska inte göra många knop mer ikväll, ska se på det nya programet en unge i minuten sen och efter det sova... ett kort blogg inlägg idag med andra ord, hoppas på bättre bloggande i morgon, ska vila från gymmet då =) kram


Kommentarer
Postat av: *Carro Elsa och lillebror i magen*

åå va gulligt :D sånt värmer så!

2011-03-08 @ 07:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0