Effektiviteten stannade över natten

Hello godingar!
Effektiviteten från igåt kväll har hängt i sej idag oxå herregud va jag har grejat och donat... Först blev det en PW mellan 7:30 och 8:30 i morse sen en god frukost tillsammans med la familia innan mannen i huset var tvungen att åka till jobbet igen... När han åkt tog jag tag i övervåningen, dammade och skuurade toaletten även där, sen blev det golven i hela huset 2 maskiner tvätt har jag kört, varit på blomsterlandet och köpt nya blommor och krukor till alla rum utom mitt och Martins vilket jag ångrar nu, men får väl ta dö på blomman jag har där så jag kan köpa ny sen ist. Vi har varit hos mamma och käkat oxå, nu vilar Melvin lite, egentligen på tok för sent. Men har var så trött och har inte sovit sen 6:30 i morse så låter han sova en stund nu iaf, Rasmus är kvar hos mormor, dem skulle bada i källaren...
Jag satte mej här nu och bara njuter av ett nystädat hem med massa nya fina krukor i. Strax ska jag vika en tvätt och hänga lite annan tvätt innan jag väcker Melvin.

I morgon ska jag och mamma åka till skövde och shoppa, då får barnen vara hos Martins mamma och syster. Jag ska handla ganska mkt tror jag... jag känner för det nu haha jag vill köpa lite fina saker till hemmet oxå, inte bara massa kläder. Ja jag tror jag kommer bränna endel i morgon. Nu ska jag vika tvätten. Återkommer ikväll när mamma åkt hem när jag åter sitter i min ensamhet....
puss



en blid på hur köks fönstret ser ut nu, förut var det andra växter och en svart trist kruka där...



Bjuder på en bild på en osminkad och lite slö Malin som nu ska ta tag i tvätten *jippi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0