Lördag hela dagen

Tro det eller ej men jag hann allt utom att byta i tvättmaskinen igår på min lunch, stressigt var det och jag slängde i mej maten, men effektivt och bra blev det... efter jobbet åkte jag ner till gymmet och körde två hårda pass och sen hem och in i duchen för att sen bege mej till svärföräldrarna för middag, grillat var det som stod på menyn. *mumms*

Idag ringde klockan kl 06.00 och det var bara att kliva upp för kl 07.00 kom mormor och hämtade mej eftersom vi skulle till tånga hed (vårgårda) för att arrangera hundutställning. Jag har suttit som ringsekriterare och skrivit ca 40 kritiklappar medan vår dommare Caroline Apell dömde många fina hundar... Kan inte annat än erkänna att jag nu är riktig trött och ganska hungrig, hoppas maten är klar om inte alltför lång tid så man sen kan parkera rumpan i soffan... Blir nog tidig säng gång i kväll, för i morgon tänkte jag ta en pw före frukost vilket betyder ca kl 8-9 och sen ska jag ev åka med barnen till stellas lekland, några vänner skulle ev åka med. Martin har menyprovning i morgon och blir borta från ca 12-17 så jag och barnen ska hitta på något då. Om det är någon som är sugen kan ni väl hojta... På kvällen är planen att hinna med ett pass på gymmet oxå eftersom Martin sen kommer jobba kväll hela veckan och då blir det inte tränat så mkt...

Ni ska veta en sak, jag älskar att ha en kock som sambo, han fixar och donar och lagar mat, jag behöver sällan fixa det. Ikväll ska det bli kalvstek, potatisgratäng (sallad för mej) och nån mummsig sås. Jag tänker även ta ett glas vin (eller två)... Hoppas ni har en lika bra dag som jag =)


Kommentarer
Postat av: Chris

Jag tar gärna en PW ihop! Smsa! Puss.

2011-05-21 @ 20:28:58
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com
Postat av: Tilde

Martin kan få komma hem och laga mat till mig också :P

Eller kanske lära Andreas!

2011-05-21 @ 20:38:32
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0