Söndag morgon

Startade dagen med en 60 minuters pw och hann gå närmare 7 km =) Det är helt underbart att börja dagen med en lång rask promenad... kroppen vaknar, huvudet vaknar och fettförbränningen startar... helt enkelt bara fördelar... Vädret ute var oxå helt fantastiskt varmt och skönt så jag blev helt varm i kroppen.
Nu har jag intagit en frukost bestående av smoothi på yoghurt, hallon och lite mjölk, ett kokt ägg och fyra skivor rökt kalkon. Martin håller på och röjer lite här hemma och strax ska vi byta om och gå ut en stund i det fina vädret... Tror jag skippar stellas när det är så fint ute...

Ska försöka ta med kameran i dag och faktiskt ta lite bilder oxå något jag annars är ganska dålig på... ikv blir det gymmet en sväng... jag uppdaterar mer senare, nu ut i det fina vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0