Varnings klockor ringa!

7 godisbitar senare sitter jag med ett glas vin och hör varningsklockorna ringa. Dåligtsamvete över att jag stoppat i mej 7 godisbitar, varför? Jag kommer knappast gå upp 19 kg av det... Det är ju inte ett konstant tänkande på vad jag stoppar i munnen jag vill leva efter... Mitt mål är att när jag nått min ideal vikt om ca 5 kg ska jag kunna äta lite godis eller andra onyttigheter en gång i veckan ex lördagar, men jag ska hålla mej ifrån det på veckorna. 
I morse ställde jag klockan på 7:15 gick en pw på 1 timma lite drygt och sen har jag fart runt hela dagen med städning och barn jag har ätit jätte nyttigt och bra och jag mår bättre än någonsin i min kropp, jag är lycklig, va f*n ska 7 godisbitar göra åt det? inget... 
Jag ska inte äta fler ikväll då jag varken är sugen eller tyckte det var gott så varför? Men jag kommer garanterat ta ett glas vin till och sen vänta på min älskade Martin som bör komma om någon timma. denna vecka har jag knappt sett honom allas och det enda vi pratat med varandra i telefon om är hur barnen ätit och hur dem mår osv. Jag har sovit verenda kväll när han kommit hem. 
 
Nu ska jag dessutom tipsa er om två super bloggar som sporrar mej till min träning, hälsa och viktminskning, blogg nr 1 är: Sabina Johansen
som är en helt vanlig tjej med ett helt vanligt jobb som är otroligt duktig på detta med kost, motion och hälsa, en insperationskälla som hjälper mej att komma ur sängen tidigt på morgonen för morgon promenader innan frukost och som är en hel go tjej som kan stoppa en godisbit i munnen ibland, helt fantastisk blogg är det.
Blogg nr två är: Danijela Hodges
en nybliven tvåbarnsmamma som bestämt sej för att komma i form snabbt, som jobbar som personlig tränare och svarar på alla frågor man har ang kost och träning. Fantastiskt att läsa hur hon får ihop träningen, kosten och konsten att vara tvåbarnsmamma! Ja helt otrollig läsning vill jag lova!

Jaha nu ska jag kanske se lite på filmen jag satt på medan jag väntar på min loverboy... hoppas ni andra har en fin lördag kväll!


före viktminskning!



snart i mål.... lite skillnad om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

Oj verkligen en stor skillnad! :) Vad duktig du är! ^^



2011-05-31 @ 17:13:28
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Inspiration

Hur hittar man dem bloggarna?

2011-06-01 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0