Home sweet home eller?

Är hemma med sjuklingarna idag med. Lite segt kan jag tycka, just nu sover Melvin, han sov riktigt bra i natt så jag känner mej utvilad och pigg, eller pigg va kanske att ta i. Jag kom precis hem från en promenad till City Gross för, gud va det va skönt att komma ut å få lite luft, man blir bra slö av att sitta inne, men vågar inte ta ut Melvin ännu då hostan är värre idag än vad den varit tidigare. Nu ska jag snart fixa en liten lunch till mej och Martin. Blir troligtvis mixad kantarellsoppa till halsflusskillen och omixad till mej.I morgon är det tänkt att jag ska tillbaka till jobbet, båda är såpass mycket bättre att dem nog klarar sej, ev åkter jag hem på lunchen å fixar lite mat eller så lagar jag mycket ikväll så kan dem värma rester i morgon. Just det jag fick ett litet ryck förut, Melvins rum var täckt av leksaker han inte leker med så jag tog fram allt ihop och la undan hela grejer som inte leks med, trasiga saker som kan skängas och saker som han leker med. Sen gick jag upp på vinden och plockade ner Rasmus gamla leksaker som fanns i en låda, detta resulterade i en miljon nya bilar att leka med, massor med lego och hammare, skruvmejslar och såg att dra runt i huset med (plast såklart) så nu har vi bytt ut de flesta leksakerna mot "nya" ibland är det tur att man sparar massa saker. Nu blir det matlagning! en bild på sötingarna när Melvin hade vattkoppor!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen

Vilken underbar bild på dina fina pojkar :)

2011-11-08 @ 16:41:36
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Linda

Ja det är underbart när han väl äter. Melvin äter ju riktigt bra, jag är grymt avis på det :) Hoppas Melvin piggnar till snart, vi saknar honom.

2011-11-08 @ 20:56:19
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0