Onsdag

sitter och försöker få Melvin att somna. Han sov dåligt i natt vilket ledde till lite för lång sovstund i eftermiddg vilket vi får sota för nu. I morgon blir det dagis för liten igen och Martin ska jobba. Jag jobbade redan i dag och d känns. Trött som få både i kropp och i knopp efter jobbet blev det nämligen en timmas muskelvarv, riktigt uttömmande. När plutten somnat ska jag göra mej en kopp te och smutta på framför tvn. I morgon blir det en lång fast roligdag. Bokföring på jobbet, vilket jag tycker är ganska kul, sen blir det spinning direkt efter sen hem duscha äta å pussa på mina små troll innan jag ska vidare till min goa vän Madde för tjejmys med mammorna, en toppen torsdag =) Sen är helgen helt blank, inga planer alls, om alla är friska å krya kanske det kan bli ett litet familjeäventyr någonstans, julmarknaderna har ju börjat lite smått och det vore mysigt att besöka någon, tips mottages gärna. Bad eller stellas känns lite riskabelt med tanke på alla baciller och nu vill vi inte ha mer sjukdomar! Har inte så mkt mer att skriva i dag, och nu verkar liten sova så ska smyga ner. puss på er

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-09 @ 21:31:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0