Sängliggande idag oxå

Ligger i sängen ser på någon gammal repris på tv. Familjen är ute, city gross för att köpa bindor å farsdag present till Martins pappa. Egentligen skulle jag åkt till Lidköping igår med Rasmus köpt en fin farsdag present åt Martin och så skulle vi gjort lyxfrukost i morse. Men efter som jag fortfarande ligger ner bäddad i sängen å varvar frysningar och svettningar så blev d inte så utan vi får helt enkelt ta å fira farsdag nästa helg. Jag var ju på jouren igår men hade inte halsfluss ännu då så vart bara att åka hem igen å knapra Ipren. I dag känns halsen ännu värre å har haft svettningar hela natten så är jag inte mirakulöst mycket bättre i morgon blir d en tur till vårdcentralen i skara. Jag ska inte gnälla tror det är ett år sen jag var sjuk senast även då med halsfluss men sen har jag inte ens varit förkyld. Hoppas ni mår fint finingar!


Kommentarer
Postat av: Chris

Stackare! Hoppas verkligen att ni får bli friska sen!



Tänker på dig vackraste. KRAM

2011-11-13 @ 13:03:26
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas du mår bättre nu ikväll, krya på dej!

2011-11-13 @ 19:52:10
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Pigga på dig nu! Otur ni har men sen ska ni se att ni håller er friska länge. Håller tummarna för det i alla fall. Kram

2011-11-14 @ 09:40:07
Postat av: Jennie ♥

krya på dig :)

2011-11-14 @ 15:33:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0